niedziela, 15 listopada 2009

Jesienne porządki

Coś by należało w końcu skrobnąć na tym blogu bo pająki się na dobre zalęgły. Niestety jak już większość wie komp nie wytrzymał presji i mam ograniczony dostęp do netu. Mam nadzieje że chociaż uda mi się dane z dysku odzyskać bo jak nie to pacha i to wielka. Na bieżąco: zakończyły się mecze Orlicza i Astry.Według portalu kieleckapilka.pl Astra znajduje się na 3 pozycji tracąc do lidera i v-ce zaledwie jeden punkt, natomiast Orlicz uzyskał wysoką szóstą pozycję tracąc 5 punktów do miejsca 2, natomiast Hutnik Kraków jest niekwestionowanym liderem grupy. Właśnie dziś zaczęła się kolejna juz edycja Suchedniowskiej Halowej Ligi Firm w której czynnie biorę udział tym razem w barwach Samnetu( i tu ciekawostka- nie wróżę źle drużynie ale poprzednie dwie w których grałem już nie występują:) Dziś walczyliśmy z gimnazjum a spotkanie zakończyło się remisem co w sumie Nas cieszy:) Jutro wybieramy się z Tomkiem na pierwsze zajęcia fotograficzne które odbędą się o godzi 18 koło w salkach koło kościoła także jak ktoś by chciał to niech przyjdzie. Mam nadzieję że nasz poziom tak wzrośnie, że chociaż jakieś wyróznienie w końcu kiedyś dostanę:) Na razie to tyle jak będzie możliwośc dodam jakieś foty a tymczasem może do posluchania stary ale za to jaki kawałek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz